"EMAS ADALAH PENYIMPAN NILAI KEKAYAAN YANG SEBENAR OLEH ITU REBUTLAH PELUANG YANG DITAWARKAN OLEH PERUNDING EMAS ANDA AKAN MERASAI KEUNTUNGANNYA"
-Haffiz Hamid 0123851772 (Master Dealer A0851)-

Monday, February 22, 2010

Naik Turun

Harga emas turun dan naik naik naik lepas 2 turun turun dan naik naik naik lagi setiap minit jam & hari. Aku baru teringin nak beli 20gram sudah naik harga dari rm2670 dalam masa seminggu jer jadi rm2732 (update22/2/2010). Kalau beli emas lagi berat lagi banyak kenaikan nyer hehe.. Kena le tunggu buget belanjawan sendiri untuk bulan depan nyer.

Keinginan tetap menjadi keinginan tapi cabaran tetap cabaran. Beli emas ni sebenarnya mainan minda. Harga memang mahal kalau ikut buget jugak besar ongkosnya. Tapi itu semua cabaran untuk dihalangi. Cabaran 1 dinar= 1bulan pun didahulukan masuk bulan 3 jer mesti beli 1 dinar wajib wooo. 20gram pun target masa akan datang. 20gram ni public gold punya jongkong rupa nya macamni sila lihat di bawah hehe...

Kecil jer kan tapi Besar nilai nyer ini 99.9% tulen emas berat 20gram. Bagi aku ini target utama pada masa akan datang ada duit jer beli trus hehe. 1 dinar pun sudah naik harga banyak jugak la kalau masa aku beli pada minggu lepas. Beli jer emas fizikal ni xrugi pun kalau korang beli masa mahal pun xrugi. Kenapa xrugi sebab harga akan naik naik naik naik & turun turun turun & naik naik naik naik.

PS- Naik tu kena banyak skit sebab itu hakikatnyer heheh. 

3 comments:

♥S@R@♥ said...

test 234..
good luck syg

Amir Firdaus said...

wow..kata kata semangat..

Haffiz said...

Good luck 2u2 syg