"EMAS ADALAH PENYIMPAN NILAI KEKAYAAN YANG SEBENAR OLEH ITU REBUTLAH PELUANG YANG DITAWARKAN OLEH PERUNDING EMAS ANDA AKAN MERASAI KEUNTUNGANNYA"
-Haffiz Hamid 0123851772 (Master Dealer A0851)-

Thursday, February 18, 2010

1 Dinar (Part 2)

Ini la rupa 1 Dinar yang aku beli 17/2/2010
Diambil dari Blog Cikgu Azrul


Sambungan......



1 Dinar sudah dalam tangan cuma gambar sahaja xupload lagi diatasni gambar diambil dari blog Cikgu Azrul. Sebelum ni ada pasang angan2 untuk beli 20gram emas cuma xda buget lagi. Tapi buat masa ni beli 1 dinar untuk test market. Untuk test market kita kena tanya apa pendapat orang tentang 1 dinar & yang paling dekat dengan aku ialah tunang & family& rakan2. Adik aku cakap menarik jugak 1 dinar & dia tanya emas 1 dinar ni betulke. Senang jer nak tau betulke atau tidak kita kena test dulu baru tau & Kad assayar 2 yang jadi bukti ketulenan emas 1 dinar ni. Adik aku pun tanya pasal harga aku bagitau harga Rm5++ dia apa lagi fikir punya fikir kalau nak beli pun bulan akan datang disebabkan komitmen yang lain. Aku pun bagitau harga emas xmenentu & mungkin akan naik tiap2 hari xkira masa & saat pun. Dia pun sebenarnya ada financial advisor yang pro. Dia kata memang betul emas ni menguntungkan tapi kena ukur baju di badan sendiri. Kalau nak beli emas ni kena beli mengikut bujet yang kita ada. Jadi kalau 1 Dinar ni sesuai la bujet yang kita ada. Tapi aku rasa kita kena ada cita2 & angan untuk beli seberapa emas yang boleh. Adik aku pun bagitau bulan depan la baru boleh cerita aku pun senyum sikit la.



Memang betul emas ini ada tarikan yang tersendiri. Kalau cerita pasal keuntungan masa depan & masa sekarangni pun da naik secara xmenentu. Aku pun sejak beberapa harini pun fikir pasal emas aje hehehe. Buat masa sekarang aku kena buat promosi. Antara tools marketing yang boleh pakai ialah Face to face, Mouth to mouth & publisiti. Kena bagitau apa itu emas dan yang penting sekali tunjuk macamana rupa emas fizikal itu sendiri baru orang percaya. Dengan berbekal modal 1 dinar emas 916 keyakinan sudah ada. Publisiti pulak promosi di laman web sosial di Blog, Facebook, Twitter, Friendster, Mudah.com.my & Bermacam lagi di saluran laman web. Saluran berita & surat khabar pun jugak media arus perdana yang perlu diketengahkan. Dengan 1 Dinar pun orang dah tau cuma perlu tau siapa dan dimana perlu membelinya.



Kalau Bab 2 aku pun nak promote disini kalau nak beli boleh call aku

Haffiz hp:0123851772 atau email/ym: ankorgmy@yahoo.com



Sapa2 nak beli dan jual emas boleh la bagitau aku harga we sell & we buy ikut laman web ni www.publicdinar.com atau www.publicgold.com jangan risau ada discount.












No comments: