"EMAS ADALAH PENYIMPAN NILAI KEKAYAAN YANG SEBENAR OLEH ITU REBUTLAH PELUANG YANG DITAWARKAN OLEH PERUNDING EMAS ANDA AKAN MERASAI KEUNTUNGANNYA"
-Haffiz Hamid 0123851772 (Master Dealer A0851)-

Sunday, March 7, 2010

Welcome Onboard

P. Dinar

Siap dengan Certificate

Salam

Selamat Datang P. Dinar tambah lagi 1 Dinar dalam simpanan aku. P. Dinar sampai pada Sabtu 6/3/2010 ini aku order dari Idayu JB Johor -Thanks Idayu. Esok ko kena kerja P. Dinar di Arhnu Yapeim Cheras K.L. Gaji ko aku nak joli hehehe... Walaupun perlahan-lahan aku buat penambahan dinar tapi tetap
1 bulan = 1 dinar dengan duit pajak gadai Rm270 sebelum ni & tambah modal lagi aku pun beli ler 1 dinar ni. Umpama dinar ini akan kerja bagi tolong aku nak tambah emas lagi. Aku harap ko kerja baik2 P. Dinar kalau x aku potong elaun ko nanti hehehehe.

No comments: