"EMAS ADALAH PENYIMPAN NILAI KEKAYAAN YANG SEBENAR OLEH ITU REBUTLAH PELUANG YANG DITAWARKAN OLEH PERUNDING EMAS ANDA AKAN MERASAI KEUNTUNGANNYA"
-Haffiz Hamid 0123851772 (Master Dealer A0851)-

Saturday, October 2, 2010

CERITA 1 PUBLIC DINAR

Salam Emas Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda kerana membaca blog dinar-haffiz.blogspot.com kami mengalu-alukan pembacaan anda sehingga membawa kepada membeli emas pilihan No.1 anda. Tahniah kepada semua pelanggan yang telah membeli dinar dan bar emas dari kami

Kami akan berkongsi cerita tentang 1 Public Dinar rupa,saiz, ketulenan, dan mengapa menjadi pilihan dihati oleh pelanggan kami. Kami berharap dengan sedikit perkongsian cerita ini akan menjawab persoalan-persoalan anda di luar sana. Oleh itu jadilah pembeli emas yang memilih dinar-haffiz.blogspot.com Jualan emas pilihan No.1 Anda.

1 Public Dinar 

 

Dinar
1
Diameter
18mm
Berat
4.25g
Tebal
0.72mm
Ketulenan
916

Rupa Depan dan Belakang 1 Public Dinar 

Pemilikan Emas sejati tidak terhenti dengan mengikut kehendak atau kemampuan anda sebagai pembeli tapi disebabkan nilai mata wang yang susut maka nilai emas itu makin tinggi. Namun jika dilihat dari sudut lain emas mestilah dianggap logam yang sukar dimusnahkan dan menjadi rebutan di seluruh dunia. Bagi pembeli yang melihat bajet ianya dijadikan sebagai penentu hala tuju pembelian emas dan 1 Public Dinar menjadi penyelesaiannya. Kenapa berlakunya sedemikian kerana kita perlu memiliki emas tidak saiz, rupa atau bentuk sekalipun. Kenapa 1 dinar menjadi pilihan? bagi pelanggan kami yang terdahulu mereka inginkan jadikan mas kahwin, simpanan kecil kecilan lama-lama jadi banyak, sebagai pelaburan kecil-kecilan, sebagai kenang- kenangan dan lain-lain lagi. Bagi kami Emas menjadi aktiviti Jual/Beli yang sangat menguntungkan tidak kira 1 dinar, 5 dinar, 10 dinar, Bar Emas 20gm, 50gm, 100gm dan 1kg semuanya menguntungkan bagi kami. 

Antara kelebihan 1 Public Dinar ialah ia menjadi penyimpan nilai yang lebih stabil berbanding wang kertas. Kami juga ingin mengatakan secara jujur Dinar mampu melindungi kekayaan anda. Kerana ianya merupakan Kalis Inflasi berbanding nilai wang kertas. Dengan nilai yang lebih tinggi setiap tahun dinar menjadi pilihan kami senantiasa. 

1 Public Dinar juga mudah dimiliki, murah, kecil (sebesar lebih kurang 5 sen),keras padu, ringan dan menarik buatannya. Kelihatan rupa ciri-ciri islam ada pada 1 Public Dinar ini. Oleh itu tidak disangkal lagi dinar menjadi matawang islam yang sebenar ini diperkuatkan lagi dengan:
Abu Bakar Ibn Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar Rasulullah S.A.W. bersabda:
"Akan tiba satu zaman dimana tiada apa yang tinggal dan boleh digunakan oleh umat manusia, maka simpanlah Dinar dan Dirham"

Kehebatan Dinar ini sebenarnya terletak pada penggunaan pembayaran zakat yang lebih tepat jadi lebih zakat lebih lagi pahalanya. Di samping itu juga sebagai bayaran mas kahwin sebab emas semua orang tahu nilai emas semakin hari semakin tinggi jadi simpanan si isteri, mas kahwin sebagai jaminan masa depan dan masa susah.

Ar rahnu menjadi Penyelesaian yang sangat mudah kami dinar-haffiz.blogspot.com Jualan emas pilihan No.1 Anda ingin memberitahu jangan sesekali jual emas anda tetapi jika ingin mengaut keuntungan apa salahnya :) cuma disini ada cara lain iaitu Ar rahnu dan kami dinar-haffiz.blogspot.com Jualan emas pilihan No.1 Anda mewarwarkan Ar rahnu Agrobank menjadi pilihan No.1 kami kerana Upah simpanan yang murah, Pinjaman yang lebih, Nilai marhum yang tinggi ditawarkan setakat ini, Pembayaran pinjaman yang fleksibel dan Ar rahnu yang paling selamat simpanan emas terdekat anda.


Sijil Ketulenan disahkan sendiri oleh Assayer yang bertauliah. 

Jadi semoga dengan cerita tentang 1 Public Dinar ini sedikit terjawablah soalan anda di luar sana.

Kami dinar-haffiz.blogspot.com Jualan emas pilihan No.1 Anda ingin membuat Jualan Hebat 1 Public Dinar supaya dapat dimiliki semua seluruh rakyat Malaysia dan seluruh dunia. Ini adalah Impian kami di dinar-haffiz.blogspot.com Jualan emas pilihan No.1 Anda.




WITH CERTIFICATE
WITH RECEIPT
WAIVE TRANSPORTATION COST
FREE POSTAGE COVER ALL MALAYSIA
NEGOTIABLE
NEW STOCK 
GET YOUR PRICE NOW!!!!!!!!!!!!

FOR INFO
CALL/SMS
HAFFIZ
0123851772
EMAIL

No comments: