"EMAS ADALAH PENYIMPAN NILAI KEKAYAAN YANG SEBENAR OLEH ITU REBUTLAH PELUANG YANG DITAWARKAN OLEH PERUNDING EMAS ANDA AKAN MERASAI KEUNTUNGANNYA"
-Haffiz Hamid 0123851772 (Master Dealer A0851)-

Saturday, January 1, 2011

1.1.11 HARI BULAN TAHUN EMAS

1.1.11
HARI BULAN TAHUN EMAS

Salam Emas Kami di dinar-haffiz.blogspot.com akan berbicarapa yang kita tahu Emas miliki Auranya tersendiri ianya adalah suatu logam yang paling istimewa di muka bumi ini. Pemilik Emas juga secara taklangsung melambangkan betapa bertuahnya dan hebatnya apabila memiliki emas. Oleh itu kami ingin mengorek rahsia Emas. Untuk mengetahui rahsianya asasnya ialah Anda perlu memilikinya terlebih dahulu beli 1 dinar or Gold Bar seperti gambar di bawah. Serta Simpan/Melabur Emas tersebut Rahsianya akan terserlah apabila Anda membuat kedua-dua perkara tersebut kenapa kami berkata begitu.

Kerana Graf Emas dan Anda semua mesti biasa melihat graf emas yg terdapat di website terkenal seperti http://www.publicgold.com.my/ dan http://www.kitco.com/ jika kita menilai dan melihat betul graf emas ianya tidak dapat dijangka langsung harga emas ni. Walaubagaimanapun graf emas boleh dijangka tetapi tidak setepat yang dipamerkan seperti graf dibawahni. Sebagai contoh kita tahu esok dan sampai bila2 harga emas akan naik tetapi ia juga akan turun harganya tetapi dengan hanya penurunan kecil sahaja ini adalah jangkaan mudah.

Sesiapa yang memiliki emas tahu bila harga turun kita beli dan harga naik kita jual. Sebenarnya kalau kita memiliki emas kita sebenarnya mengawal harga emas lagi banyak kita beli lagi banyak perubahan harga dan juga sebaliknya.

Sebenarnya kami di dinar-haffiz.blogspot.com menyarankan anda semua supaya segera memiliki emas kerana ianya sangatlah menguntungkan. Jikalau anda mempunyai RM beli sahaja Emas kerana ianya dapat melindungi RM anda daripada susut nilai. Tentang graf emas ianya adalah matematik mudah dan senang dijangka EMAS senantiasa NAIK jika turun ianya adalah penurunan kecil berbanding kenaikan emas yang terdahulu.

Graf Emas naik naik naik turun naik naik turun naik naik.........

Graf Emas yang terdahulu setahun yang lepas pun naik naik naik turun naik naik naik........

Selain itu Emas adalah satu pelaburan yang menguntungkan dan menakjubkan mengapa kami warwarkan sebegitu kerana ianya mempunyai nilai keuntungan 30% sehingga 40% setahun dijamin. Kami di dinar-haffiz.blogspot.com Jualan Emas No.1 Pilihan Anda mengalu-alukan pembelian dari anda kerana aktiviti jualan kami tidak akan berhenti sampai bila-bila.

TUKAR RM
KEPADA PELABURAN EMAS
Oleh itu tukar RM anda kepada Emas dan Simpanan akaun tunai anda kepada Emas Fizikal sebab ianya dapat melindungi Wang Anda dari penurunan nilai wang. Kami jamin sepenuhnya anda akan mengalami Keuntungan jika ada Emas.

CONTOH KOLEKSI EMAS ANDA
Antara jugak RAHSIA EMAS ialah Bagaimana ingin memiliki koleksi EMAS sebegini rupa? mudah sahaja mari kami ajarkan

Mula-mula Anda kena SET MINDA Anda

CARA-CARAnya ialah:
EMAS 2011 = SANGAT MURAH BETUL saya PERLU MILIKI EMAS SEKARANG!!!!!!!
EMAS 2012 = SANGAT MAHAL TAPI SUDAH UNTUNG KERANA BELI WAKTU
EMAS 2011

Mudah kan!!!!

JOM PILIH EMAS ANDA!!!!!!!!

1 PUBLIC DINAR

20GM PUBLIC GOLD

WITH CERTIFICATE

WITH RECEIPT

WAIVE TRANSPORTATION

FREE POSTAGE COVER ALL MALAYSIA

NEGOTIABLE

READY STOCK !!!!!!!!!

24 HOURS ORDER
 
GET YOUR SPECIAL PRICE NOW!!!!!!!!!!!!

FOR INFO

CALL/SMS

HAFFIZ
0123851772













1 comment:

Azman @ Jeman said...

call master ji hafiz untuk pembelian emas anda!